25 Haziran 2014 Çarşamba

Personal taste-Kişisel tercih



Lee Min Ho`yu canı gönülden severim gerçekten...Bakmayın son dizisinde gıcık olduğuma orda ben Kim Tan`a gıcık olmuşdum. Belki de Kim Tana da gıcık değilimdir sadece Kim Tan ve Cha Eun Sang çiftine gıcıkımdır.Olabilir. Boys over flowers`dan beri Min Honun oyunculuğuna ve kendisine hayranımdır. O kıvırcık-kıvırcık saçları, ogülüşleri nasıl unuta bilirim...Bir gün düşündüm ve Min Ho`nun en popüler dizilerini izliyicem dedim ve başladım-BOF izledim, City hunter izledim, Personal taste izledim ve en sonda The Heirs izledim. Sadece Faith izlemedim ama onu da inşallah yakınlarda izliyicem. Neyse konudan yayındım biraz :)) Gelelim konumuza..



FRAGMAN:











Sizce hangisi doğru??



Personal tasta başladığımda pek sevinmişdim, çok zevkle başladım diziye. Ama sonuç birazcık birazcık hüsranla sonuçlandı. Ben demiyorum "Ayy çok kötüydü, izlemeye değmez" diye. Gülmük istiyosanız zleye bilirsiniz. Herşey açığa çıkanadek bana birazcık sıkıcıymış gibi geldi. Ama ondan sonra iyiydi.Yani düşünüldüyü zaman çok komik sahneleri vardı, ama ben gaylı falanlı senaryoları pek sevmem. Dizide Jeon Jin Ho (Lee Min Ho) bir mimar. Kendisini gay olarak tanıtarak Park Ga İn`in (Son Yeh Jin) evinde kalmaya başlar ve onun evinin çizimini yapmaya başlar. Peki siz gay sandığınız insana aşık olsaydınız ne yapardınız?? Düşüncesi bile berbat :)))))









Lee Min Ho-yakışıklı prensimiz yine harika iş çıkardı ama o ne biçim bir stildi yaa :(( İlk kez onun stilini beğenmedim.Hele saçları daha da kötüydü. 





Kızımızsa çok şirindi. Ben onu çok beğendim. Bir filmini izledim dün ama ilk kez burda gördüm.




Ve güzeller güzeli, en en en sevdiyim oyunculardan biri olan Yoon Eun Hye de burda konuk oyuncu olarak oynamışdı. Nasıl sevinmişdim onu görünce...


Böyle işde izleyin bence bir şey kaybetmersiniz..








Evlenme teklif etdiyi bölüm. Yüzük uçdu ne kadar gülmüşdüm burda :))))))


Bye bye :)


3 yorum:

  1. ben bu diziyi beğenmiştim. ama bu diziden sonra adamın sitilini iyice yumuşakçalara çevirdiler heleki şimdiki saç rengi çok kötüüüü le min hoooo o gubul gubul kıvırcık saçlarını geri istiyoruzzzzzz :)

    YanıtlaSil